(IV) ALFA LİPOİK ASİT (ALA) TEDAVİSİ

Alpha Lipoik Asit Tedavisi

Alpha lipoik asit, antioksidan adı verilen vitamin benzeri bir kimyasaldır. Maya, karaciğer, böbrek, ıspanak, brokoli ve patates iyi alpha lipoik asit kaynaklarıdır. Aynı zamanda ilaç olarak kullanılmak üzere laboratuvarda üretilmesi de mümkündür.

Alpha lipoik asit vücuttaki belirli hücre hasarlarının önlenmesine yardımcı olur. Ayrıca C vitamini ve E vitamini gibi vitamin seviyelerini geri kazandırır. Alpha lipoik asidin diyabet hastalığında nöronların işlevini ve iletişimini iyileştirebileceğine dair kanıtlar bulunmaktadır.

Alpha Lipoik Asit Ne İşe Yarar?

Güçlü ve etkili bir antioksidan olan alpha lipoik asit suda ve yağda çözünebilir. Bu sayede yağda çözünen E ve suda çözünen C vitamini gibi antioksidanlara göre daha çok serbest radikal türüne karşı etkili olmaktadır. Alpha lipoik asit ağır metal bağlayıp vücuttan atılmasını sağlamasının yanı sıra serbest radikal bağlayıp kansere karşı koruma sağlar. Hücre içi ATP üretiminde kullanılan bir madde olan alpha lipoik asit diyabet hastalarında oldukça faydalıdır. Glikozun hücre içi kullanımını artırarak insülin direncini düşürebilmektedir. Tip 2 diabette yararlı olan alpha lipoik asit diyabetik nöropatide de kullanılır

Alfa Lipoik Asit Tedavisi Neden Önemlidir?

Vücutta normalde üretilen ve besinlerle alınan Alfa Lipoik Asitin etkisi düşüktür. İnsan vücudu tarafından sentezlenmesine rağmen üretilen miktar hücrenin enerji ihtiyacını karşılamaya yetmez ve yaşlanmaya bağlı olarak metabolizmadaki Alfa Lipoik Aist oranı düşer. Bu nedenle takviye alınması gerekir. Besin desteği olarak, oral yoldan diyet ile alınan Alfa Lipoik Asitin de emilimi düşüktür. Bu nedenle belirli dönemlerde serum içerisinde belirli dozlarla alınması bağışıklık sistemi için oldukça destekleyicidir.

Alfa lipoik asit bir antioksidandır ve vücut tarafından doğal olarak üretilen bir bileşiktir. Kanseri tedavi etmek ve kanserden korunmak, diyabet, diyabetik nöropatiler, HIV / AIDS ve karaciğer hastalıklarını tedavi etmede, kilo vermede, diyabetik sinir ağrısını tedavi etmede, yaraları iyileştirmede, kan şekerini düşürmede, vitiligonun neden olduğu cilt rengini iyileştirmede ve koroner arter baypas greft cerrahisinin komplikasyonlarını azaltmada etkili bir yardımcı olarak kullanılmıştır

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı image-2.png

Alpha LipoikAsit Nasıl Kullanılır?

Alpha lipoik asit her ne kadar antioksidan olarak insan bünyesinde üretilse de üretilen miktarın yeterli olmaması nedeniyle vücut bir süre sonra dışarıdan takviye ihtiyacı duymaya başlar.

Alpha lipoik asit anti aging protokolü ile kötü beslenme alışkanlıklarına ve strese bağlı olarak ortaya çıkan tehlikelere karşı organlar korunup temizlenebilir. Tüm vücut canlandırılmış ve organların verimli çalışması sağlanmış olur.

Damar içi enjeksiyonla yani intravenöz tedavi (IV) ile uygulama yapılır. 600 mg olan günlük doz, 250 ml. izotonik (%0.9 NaCl) içinde uygulanmalı ve aynı serum içerisinde başka ürünler karıştırılmamalıdır. 30 dakika içerisinde uygulama yapılması ve anti-aging amaçlı haftada bir kullanılması uygundur. Glutatyon ve C vitamini ile aynı günde kullanılması mümkündür. Diyabetik nöropatide günde 1 ampullü uygulama ile 3-5 hafta içerisinde belirgin bir etki elde edilebilmektedir. Glikoz kullanımını sağladığı için hastalarda 8 haftadan itibaren hafif bir zayıflama görülmesini sağlar.

Uygulama değerlendirme sonucunda uygun bulunan herkese yapılabilir. Ayrıca yaşlanma etkilerinden korunmak, yaşlanma sürecini geciktirmek, detoks  amaçlı olarak toksinlerden ve yaşamları boyunca kullanmış oldukları ilaçların yan etkilerinden arınmak için de tercih edilebilir.

Alfa Lipoik Asidi Besinlerden Alabilir miyiz?

Alfa Lipoik Asit vücudumuzda az miktarda üretilse de günlük beslenmemizde bolca tükettiğimiz pek çok besinde de bulunur. Kırmızı et ve pirinç kepeği gibi tahıllar Alfa Lipoik Asit açısından en zengin besinlerdir. Kükürt yönünden zengin brokoli, ıspanak, domates, pancar, havuç, bezelye, patates Alfa Lipoik Asit içerir.

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı image-1024x777.png

ALFA Serum Hangi Hastalıkların Tedavisinde

Kullanılır?

ALFA Serumun kullanılabildiği durumlar;

• Nöropatili diyabetik hastalar
  • Bilişsel hafıza gibi beyin fonksiyonları arttırmak
  • Detoks, ağır metal temizliği
  • Hücre içi glutatyon düzeyini arttırmak